هنر بازیگری

خبرنگار تئاتر خبرگزاری ایسنا

در واکنش با کار غیر فرهنگی کارگردان مشهدی در یاداشتی به "مشهدتئاتر"؛

باشد که صحنه همچون طناب بندبازان

 به افراد نالایق جرات راه رفتن بر روی خود را ندهد

 

abjoushak عکس از "مشهد تریبون"

همکار گرامی و دوست عزیزم محمد جواد آبجوشک

مشهد تئاتر- من و تو زمانی که راه رسانه را برگزیده‌ایم خود را برای شرایط دشوار اجتماعی و رفتاری آماده کرده‌ایم پس به دل نگیر آنچه که برایت اتفاق افتاد و شاید بعد از این نیز برایت اتفاق بیفتد.

ققنوس را رسیدن آتش که مرگ نیست

ما را زنند آتش و بسیارمان کنند

محمد جواد عزیز مبادا آنچه که برایت اتفاق افتاد حتی لحظه ای تو را از ادامه راهی که میروی سرد کند چرا که به خوبی میدانم که تو نیز مانند من بر آن اعتقادی که اگر چه خبرنگاري خصوصاً در كشور ما با مرارت‌ها، سختي‌ها و قدرناشناسي‌هاي بسياري همراه است اما ظرفيت معنوي، روحي و رواني آن كه به سبب ارتباط با لايه‌هاي پيدا و پنهان جامع ايجاد مي‌شود به قدري است كه عشق به ادامه راه، ذوق و شوق ماندن، بودن و اثر گذاشتن و تاباندن نور حقيقت بر زواياي تاريك جامعه را ايجاد مي‌كند.

محمد جواد جان هرگز اتفاق رخ داده را به حساب اهالی هنر ننویس چرا که نیک می دانم که هنرمندان واقعی نیز اتفاق رخ داده را مغایر فرهنگ، هنر و اخلاق میدانند و به قول گوته، باشد که صحنه همچون طناب بندبازان به افراد نالایق جرات راه رفتن بر روی خود را ندهد.

محمد جواد عزیز امیدوارم امروز مصمم تر از دیروز در عرصه رسانه برای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم بکوشی و امیدوارم همگان بیش از پیش قداست حرفه خبرنگاري که حريمی برای قلم و انديشه است را حفظ نمایند.

 

مهدی اصل زارع

خبرنگار تئاتر خبرگزاری ایسنا و

عضو هیئت تحریریه ماهنامه موج آفتاب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.